کی گفته فارسی آسونه؟


سوگل هستم !

کی گفته زبان فارسی آسونه ؟
حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:
.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم


نظرات شما عزیزان:

.:.:.* خانوم بلا *:.:.
ساعت19:55---7 آبان 1391
سوال زیر را با بله و یا خیر پاسخ دهید...

آیا اطرافیان شما می دانند که شما دیوانه هستید؟

1 بله

2 خیر

پاسخ:بله:))


taraneh
ساعت1:11---6 آبان 1391
واقعا با این آخری موافقم.





بله من یه احمقم.پاسخ:اخم


hengameh
ساعت21:37---4 آبان 1391
سلام
اولین بار بود دیدم وبتو سوگل جان جالب بود به منم سر بزن


سپیده
ساعت20:28---4 آبان 1391
سوگل با این متن هات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,ساعت 19:8 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com